2014. február 11., kedd

Bemutatkozás

Sziasztok! 
Először gondoltam bemutatkozok, ha nem gond. A nevem Stella Howard és Los Angelesben élek [kitalált: valódi címet, s nevet nem adok meg ]. Március 14.-én születtem. Idén leszek 16 éves. Soha életemben nem gondoltam volna, hogy blogolni kezdek majd. De az osztályomba elég sok a bloggerina. Én is kaptam az alkalmon és neki kezdtem. Van egy legjobb barátnőm, Viola. Szóval úgy történt, hogy ott voltunk az informatika terembe és a többi osztálytársaink blogokat nyitottak meg. Utána érdeklődtünk, hogy mi is ez. Pár nagyon 'kedves' bloggerina segített nekünk. Így jött létre ez a blog. Drága Violának is létre jött a bloga. Ha érdekel itt megtalálhatjátok: KATT! 
Az egyik kedves bloggerinát itt találhatjátok: PUFF! És a többi blogát ITT! ; ITT! és ITT! 
A másik kedves, aki a segítségemre sietett a testvére az ő blogát itt találjátok: ZAP! és barátnőjének a történetét ITT! olvashatjátok. 
Na ennyi lennék. Ja még annyit, hogy imádom a lilát és a sötét színeket. Valamint rajongok a fekete-fehér képekért. Szeretem a One Direction-t. Ééés, nem vagyok ötös németből.


Üdvözlettel: Stella Howard, Los Angelesből




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése